1. Piet van der Meulen blikt terug op CTAV en oud Aalsmeer. Zijn levensloop , de vele functies die hij bekleed heeft o.a. werkzaamheden bij de CTAV, bestuursfuncties o.a. bij de woningbouwvereniging, Zwembad de VIBA en vereniging van tuinbouw.
2. Aalsmeerse anekdotes (1) : Artikel over burgemeester Kastelein alias ‘Jan aardappel’ met veel van zijn befaamde uitspraken.
3. Watercorso in de jaren 30 en de viering van 25-jarig bestaan van de watersportvereniging ‘ De Nieuwe Meer. Met het verhaal van Alie Maarse.
4. Aalsmeers ambassadrice in Amerika. Artikel over Klasina Mathilda Keessen (1893-1963) die na het afstuderen aan de Rijkstuinbouwschool naar de VS was vertrokken en door de functies van voorlichtster en rondleidster, bij Hollandse demonstratie tuinen, Nederland op de kaart zette.
5. De Rijzen, een verhaal, t.o. de Blauwe beugel, van wat vroeger veenmos was naar nu een dichtgegroeid gebied met bosopslag.
6. Krenten uit de Van Zijverden-pap(4): Selectie gemaakt van opmerkelijke zaken: o.a. ruzies om weggeduwde schuit, beboeting door niet op gewicht wittebrood, overspel en dienstmeid met mes gestoken.
7. Het archief van J.M. Wentzel (2). ‘Excelsior Aalsmeer’ over het Wel en wee rederijkerskamer oftewel vereniging ter beoefening der uiterlijke welsprekendheid 1888-1913. Die door het houden van voordrachten en lezingen en het geven van Toneelvoorstellingen beter leerde spreken in het openbaar.
8. Oud Nuus 40-jarig bestaan. Reacties, kanttekening en aanvulling op Oud Nuus nr.155 met betrekking tot het artikel ’40 jaar geschiedenis’