1. Het archief J.M. Wentzel (6).
50 Jaar geleden De Westeinder-weg? Artikel over de omlegging van de N 201 door de Westeinderplas.
2. De Piet Bollesluis
Op de beeldbank van het hoogheemraadschap van Rijnland zijn onder Aalsmeer een groot aantal kaarten te vinden, waarvan de meeste interessante de afgelopen afleveringen van Oud Nuus besproken zijn. Deze keer is de laatste kaart in deze serie aan de beurt, namelijk die van de Piet Bollesluis.
3. Aalsmeerse anekdotes (10)
Kattenkwaad met gevolgen op ‘De Buurt’. De Uiterweg was een van de eerste verbindingswegen door Aalsmeer. Heeft dan ook een rijke geschiedenis met kleurrijke figuren en dito belevenissen. Er zijn vele beschrijvingen van. Hierbij een eerste hoeveelheid. Met als middelpunt deze keer de toenmalige jeugd van de vaak als “De Buurt” aangeduide weg, die zich in het verleden daarbij niet onbetuigd liet.