Goed Gemutst

De tweede thematentoonstelling stond in het teken van de klederdracht. Hoeden en mutsen kregen alle aandacht.

De tweede thematentoonstelling – Goed Gemutst – stond in het teken van de klederdracht. Hoeden en mutsen kregen alle aandacht.

Aalsmeerse klederdrachten

Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de tentoonstelling voor het seizoen 2005. De Stichting Oud Aalsmeer is in het bezit van ontelbare aantallen klederdrachten en oud textiel. Elders op deze website heeft u al kennis gemaakt met de werkgroep klederdrachten. Er is een goed begin gemaakt met het rubriceren en professioneel opslaan van al deze kostbare kleding. Wij willen het komende seizoen een tipje van de sluier oplichten en de bezoeker een miniem deel van de collectie showen.

Goed Gemutst - Hoeden en mutsen kregen alle aandacht.
Goed gemutst - 2005