Oud Nuus

Oud Nuus magazine verschijnt vier maal per jaar en beschrijft de geschiedenis van Aalsmeer, Kudelstaart en Calslagen in de ruimste zin van het woord.

Oud Nuus

Oud Nuus is een magazine verschijnt vier maal per jaar en beschrijft de geschiedenis van Aalsmeer, Kudelstaart en Calslagen in de ruimste zin van het woord. Vele enthousiaste auteurs werken mee om Oud Nuus iedere keer weer een lezenswaardig, kwalitatief hoogstaand tijdschrift te maken.

Aan het begin van elk jaar organiseert het bestuur van Oud Aalsmeer een begunstigersvergadering waar elke donateur welkom is. Het bestuur staat even stil bij het afgelopen en komende jaar. Daarna staat het programma in het teken van de historie van Aalsmeer en/of omgeving. Vaak in de vorm van een lezing en/of dia en/of filmvoorstelling.

Donateurs van de Oud Aalsmeer krijgen Oud Nuus thuisgestuurd.

Losse nummers (€7,50) zijn te koop in de Aalsmeerse boekhandels Boekhuis en Bruna.

Wilt u donateur worden? Vul dan het speciale donateurformulier in.

Nu ook als download te koop in de onze webshop!