1. Het levensverhaal van Willem Buskermolen, ‘burgemeester van Kudelstaart’ , of ‘Red William’. Seringen kweker, stekverkoper, allerlei opricht muziekvereniging Divertimento en bestuursfuncties o.a. voetbalvereniging Kudelstaart.
2. Aalsmeerder Courant (2).: In dit artikel hoe het met de lokale kranten verder ging. De Boer van eigendrukkerij in Aalsmeer overname via Perscombinatie in Amsterdam naar uiteindelijk Telegraaf Media Groep. En hioe het met de (toen foute) Meerbode verder ging.
3. Kaarten van Rijnland (1): Liefrincx (1567). Eerste van 4 artikelen gaat over de landscheidingskaart tussen het Hoogheemraadschap van Rijnland en dan van Amstelland.
4. Aalsmeerse anekdotes (4).: Kleurrijke en verhaaltjes van grappen die werden gemaakt voor en bij het drukken van drukwerken van de Aalsmeerder Courant.
5. Verandering van het Lijnbaangebied hoek Oosteinderweg en de Lijnbaan. Toen stand daar de Handelskwekerij van Eveleens.
6. Brandweer: Artikel over de organisatie van de Brandweer omstreeks 1890. Waar alle mannen, tussen de 20 en 50 jaar, verplicht waren om diensten te verlenen