1. Oud-veilingvoorzitter Jan Maarsen over; Handelschool en e Aalsmeerse tuinbouwschool, Bloemenlust en CAV en staatsbezoeken aan nederland.
2. Weduwen in de Bocht, 1829.: Dit artikel gaat over enkele van de laatste bewoners en hun leefomgeving, Westeinderdijk, toen en nu.
3. Wim Piet: Talloze schilder en teken kunstwerken van onder meer de Dorpskerk, de watertoren, oneindig veel dorpsgenoten en vele andere onderwerpen die hij in zijn leven heeft gemaakt.
4. Biestkens-bijbel / Genealogische gegevens (2). In dit deel wordt ingegaan op de genealogische gegevens van de familie Spaargaren(1827-1866)
5. Schatgraven in de Zijdstraat, vervolg: In de bouwput waren de oude verkavelingslootjes van de eerste erven aan de Zijdstraat te zien. En vraag waarom er niet verder is gegraven naar sporen uit het verleden.
6. Krenten uit de Van Zijverden-pap(3): Over o.a. de joodse Clara Samuels, een vrouw van lichte zeden bijt van zich af en dorpsgenoten zwart maakt