1. ‘Mantel Mode’ nu definitief uit straatbeeld verdwenen.Het hele verhaal over de 103 jarig bedrijf.
2. Juliana’s zwak voor Aalsmeer. Artikel over alle keren dat prinses en later koningin Juliana in Aalsmeer is geweest o.a. tijdens de bloemencorso.
3. Het archief van J.M. Wentzel (1). Geboren molenaarszoon en later gemeentesecretaris van Aalsmeer. De start naar het begin van de nu Stichting Oud Aalsmeer.
4. Biestkens-bijbel / Genealogische gegevens (slot). In deze slotaflevering worden de genealogische gegevens van de families Heeren en Buis bekeken.
5. Brand 1844 verwoest halve dorp. Artikel over de 46 huizen en winkels met de grond gelijk gemaakt en 76 gezinnen dakloos waren geworden.
6. Het oud Aalsmeer schrift Dirk Willen Keessen (slot): Meer aantekeningen met betrekking tot de tuinbouw.