1. Dokter Kaan: Waar dokter Kaan zijn Herinneringen ophaalt uit zijn vroegere(40 jaar) huisartsenpraktijk in Aalsmeer-Oost.
2. Biestkens-bijbel / Genealogische gegevens (1). In dit deel wordt er ingegaan op de Biestkens-bijbel en de genealogische gegevens van de Zaanse familie Tewesse (1683-1732)
3. Inhuldiging Koningin Juliana 1948: Festiviteiten rond de inhuldiging waarbij buitenlandse koninklijke gasten aanwezig waren.
4. Krenten uit de Van Zijverden-pap(2): een verhaal over een meisje die zwanger was geraakt en de dader voor het gerecht werd gedaagd. En dronken pachter achterstallige gelden wil innen.
5. Onderzoek naar de oorsprong van de naam Aalsmeerse eilanden in de buurt van Long Island medio het jaar 1610.
6. Het oud Aalsmeer schrift Dirk Willen Keessen deel 2: Tuinbouw en overige zaken. Stamboom familie Keessen “Terra Nova”, boomkwekers, aardbeien- en bloemen cultuur.