1. Vier kolfbanen in Kudelstaart.
In de 18e eeuw volkssport nummer 1 binnen de gemeentegrens waren maar liefst acht kolfbanen waarvan vier in Kudelstaart die in dit artikel aan de orde komen.
2. Amerika in Aalsmeer.
Aan de Oosteinderweg heeft een stuk teelland gelegen met de naam Amerika. Hierop is later scheepswerf de Vlijt gebouwd. Dit artikel gaat over de historie van dit stuk Oosteinderweg.
3. Hannes van Elk: Een groot fantast.
Deel 15 van de reeks Aalsmeerse anekdotes ditmaal over een kleurrijk figuur in de gemeenschap die als kluizenaar in een hutje langs de Westeinderplas woonde.
4. Verslag excursie Hindeloopen.
Verslag van de jaarlijkse excursie van Oud Aalsmeer ditmaal naar het Friese Hindeloopen.
5. Aalsmeer in Zeeland.
Reacties op een eerder artikel over Aalsmeer in Zeeland in 1953 na de watersnoodramp.
6. Korenmolen De Leeuw 150 jaar in het centrum van Aalsmeer.
Beschrijving van de geschiedenis van deze molen en aankondiging van de festiviteiten ter viering van dit jubileum.