1. Kapperszaak Machineweg: Levensloop van Kapper van der Sluis(91) die als kind al kapper wilde worden.
2. Watersnoodramp Aalsmeer: Met een zware zuidwesterstorm en de regen die met bakken naar beneden kwam was op het nippertje Aalsmeer ontsnapt aan een ramp. Door vrijwilligers die zich met het volscheppen van zakken met zand uit een vrachtwagen verdienstelijk maakten.
3. Boomkwekerskerkhof aan de Stommeerweg: Beschrijving van de restauratie van de Boomkwekerskerkhof. Dat, door inmenging van Stichting Oud Aalsmeer, op de monumentenlijst werd geplaatst. Opvallende grafmonumenten van Folkert Roosjen(1861-1924) en Laurens van Cleeff (1851-1889)
4. Kaarten van Rijnland (deel 3): in dit artikel een gedeelte van de wandkaart van het Oosteinde van Aalsmeer(1615). Haarlemmermeer van Oude Meer, Bovenkerk, ’t Oosteinde, Stommeer en Proosdij.
5. Aalsmeerse anekdotes (6): Verhalen en grappen over de bewoners uit ’t Oostend.O.a. ruzie in bloemenlust, paraplu vol met asregen en emmer onder boot van natuur inspecteurs.
6. Fotoreeks van de koudste winter vorige eeuw)1962-1963). O.a. Het Raadhuisplein en Sjoukje Dijkstra op ijs van de Westeinderplas.