RABO ClubSupport banner e1601807717188

Aalsmeers historie in beeld

Stichting Oud Aalsmeer beschikt over een uitgebreide beeldbank in de vorm van foto’s en films. Wij brengen Aalsmeers historie in beeld, bijvoorbeeld met beelden uit de Tweede Wereldoorlog. Dit beeldmateriaal willen wij toegankelijk maken voor alle Aalsmeerders en Kudelstaarters en verder voor iedereen die hier kennis van wil nemen. De kosten om dit online platform te lanceren zijn voor ons als stichting echter aanzienlijk, maar met behulp van de ClubSupport 2020-actie van de RABO-bank kunt u (indirect) de realisering van onze plannen een steuntje in de rug geven. En dat kost u niets!

Vanaf 5 oktober kunt u op ons stemmen – klik op deze link – en kies voor Stichting Oud Aalsmeer, da’s alles! Hartelijk dank voor uw medewerking.

Over Rabo ClubSupport

Een club is zoveel meer dan een club. Het is de plek waar de buurt samenkomt, waar je iedereen kent, waar je jezelf kunt zijn en waar we elkaar en de buurt sterker maken. Met Rabo ClubSupport investeren wij met kennis, netwerk en financiële middelen in clubs en verenigingen. Om ze sterker en toekomstbestendig te maken. Dat is goed voor de club & geweldig voor de buurt.

Clubs en verenigingen zijn erg waardevol voor ons land. Met deze bijdrage van kennis, netwerk en financiën hebben clubs en verenigingen de mogelijkheid mooie maatschappelijke bestedingsdoelen te realiseren. Denk aan het opzetten van trainingsprogramma’s voor gehandicapten, verduurzaming van het clubhuis, gezond voedsel in de kantine, het aanbieden van re-integratie cursussen of workshops over ledenwerving en digitalisering. Zo zetten we ons netwerk in en bieden we onze kennis aan om clubs van elkaar te laten leren. Heeft jouw club een mooi maatschappelijk bestedingsdoel? Doe dan mee met Rabo ClubSupport!