5ED7DEA3 3282 F8DC A036 22F4B32294CC 0 kopieren

Ons doel

Stichting Oud Aalsmeer staat voor het bevorderen van het behoud van historische schoonheid van de Gemeente Aalsmeer en het bevorderen van de studie van de plaatselijke geschiedenis en het verzamelen en tentoonstellen van oudheidkundige voorwerpen en antieke kleding. De stichting is in het bezit van een omvangrijke collectie kleding uit de 18e en 19e eeuw. Thans ligt de kleding keurig opgeslagen, maar de stichting wil de kleding op een verantwoorde wijze voor publiek tentoonstellen. Met uw stem helpt u ons dit te realiseren!

Vanaf 4 oktober kunt u op ons stemmen – klik op deze link – en kies voor Stichting Oud Aalsmeer, da’s alles! Hartelijk dank voor uw medewerking.

Over Rabo ClubSupport

Een club is zoveel meer dan een club. Het is de plek waar de buurt samenkomt, waar je iedereen kent, waar je jezelf kunt zijn en waar we elkaar en de buurt sterker maken. Met Rabo ClubSupport investeren wij met kennis, netwerk en financiële middelen in clubs en verenigingen. Om ze sterker en toekomstbestendig te maken. Dat is goed voor de club & geweldig voor de buurt.

Clubs en verenigingen zijn erg waardevol voor ons land. Met deze bijdrage van kennis, netwerk en financiën hebben clubs en verenigingen de mogelijkheid mooie maatschappelijke bestedingsdoelen te realiseren. Denk aan het opzetten van trainingsprogramma’s voor gehandicapten, verduurzaming van het clubhuis, gezond voedsel in de kantine, het aanbieden van re-integratie cursussen of workshops over ledenwerving en digitalisering. Zo zetten we ons netwerk in en bieden we onze kennis aan om clubs van elkaar te laten leren. Heeft jouw club een mooi maatschappelijk bestedingsdoel? Doe dan mee met Rabo ClubSupport!