Oud Nuus 199 tweezijdig

De laatste editie van Oud Nuus is inmiddels ontvangen door begunstigers van de stichting Oud Aalsmeer. Het zal even wennen zijn, want het magazine bestaat voor het eerst uit twee afzonderlijke delen, waarvan een regulier deel met acht pagina’s. Als het blad wordt gekanteld kan de lezer overschakelen op een oorlogsspecial van zestien bladzijden.

75 jaar Bevrijding
Het is dit jaar in mei 75 jaar geleden dat Nederland (en Aalsmeer) werd bevrijd. De speciale editie staat in het teken van het nationale evenement ‘75 jaar bevrijding’. De cover van Oud Nuus-special toont de bevrijding van geallieerde militairen die door Duitsers gevangen werden gehouden in het Aalsmeerse Karmelklooster. Begunstigers van Oud Aalsmeer krijgen deze speciale bijlage gebundeld met hun Oud Nuus in de bus. Bent u geen begunstiger maar wel geïnteresseerd in deze speciale editie? Losse nummers zijn (zo lang de voorraad strekt) voor 7,50 euro verkrijgbaar bij het Boekhuis Aalsmeer.