In de afgelopen maanden zijn er achter de schermen veel activiteiten verricht voor het komende seizoen. Allereerst natuurlijk het reeds eerder aangekondigde jubileum waarin wij het 50-jarig bestaan van de Stichting Oud Aalsmeer vieren en gelijktijdig het 40-jarig bestaan van de Stichting Historische Tuin Aalsmeer.

De officiële jubileumviering voor vrijwilligers, relaties en genodigden is op vrijdag 28 september 2018, precies tussen beide jubilea in. Dit zal plaatsvinden in de Burgerzaal van het Gemeentehuis van Aalsmeer. Thema van die bijeenkomst: ‘De toekomst van het verleden’.

Daarnaast volgen in oktober nog vier bijeenkomsten verspreid over onze gemeente met verschillende activiteiten die zeker de moeite waard zijn. Zo gaat Oud Aalsmeer de wijken in met verhalen over het verleden van het Oosteinde en van Kudelstaart. Een uitgebreider programma van al onze activiteiten treft u aan in Oud Nuus nummer 193 en de agenda.

Dirk Jongkind
(voorzitter)