Door de fusie van Stichting Oud Aalsmeer en Stichting Historische Tuin is per 1 januari 2022 de Stichting Historisch Aalsmeer ontstaan. De twee eerder genoemde stichtingen zijn hierdoor opgeheven en hebben daarom geen ANBI status meer. De namen Oud Aalsmeer en Museum Historische Tuin blijven bestaan voor activiteiten die nu en in de toekomst plaatsvinden. Wilt u echter een schenking doen aan één van beide stichtingen, en dit met de fiscus verrekenen, dan doet u dat aan Stichting Historisch Aalsmeer. Het benodigde RSIN-nummer (voorheen fiscaal nummer) is 0053.216.70. Wanneer u in 2021 een schenking heeft gedaan dan is het van belang dat u dit bedrag in uw aanslagbiljet verrekent via Stichting Historisch Aalsmeer en niet de oude benamingen gebruikt.

Heeft u vragen hierover, stuur een e-mail naar info@stichtingoudaalsmeer.nl